Při tvorbě nového loga usilujeme o co nejoriginálnější, osobité, jedinečné a vizuálně co možná nejjednodušší řešení, které umožní snadnou zapamatovatelnost a identifikovatelnost firmy. Akceptujeme takové rešení, které zaručuje bezproblémové využití loga v celém spektru médií (tiskoviny, web, řezaná grafika, reklamní předměty, polep vozu atd.) bez výrazných omezení a limitů.
Ne vždy je nutno tvořit logo od začátku. Dokážeme Vaše stávající logo upgradovat tak, aby odpovídalo současným trendům. Někdy stačí vyměnit font, zaměnit hranaté křivky za oblejší, přidat logu plastičnost či jiný barevný odstín.
Při tvorbě nového loga nebo redesignu Vašeho stávajícího loga vycházíme ze zadání, které je založeno na Vašich požadavcích, z informací o předmětu Vašeho podnikání, definice cílové skupiny, která bude využívat Vaší značky, s určením hlavních rysů Vašeho produktu či služeb, s vymezením konkurence a odlišnosti od ní atd.
Funkční logo by mělo v zásadě splňovat tyto vlastnosti: